woensdag 5 september 2007

5 september

Liefste dagboek,
het was een leuke dag op school, want het was mijn broertjes zijn verjaardag. Ze waren vandaag vier jaar geworden en hat was de derde dag school. ik heb al vriendjes en vriendinnetjes, want ik vind ze fijn. Weet je wie dat zijn? Kitana, Soraya en dat is al.
Kobe die is 4 jaar geworden, maar hij is neit zo flink. En ante doet goed zijn best op school, maar hij is ook een klein beetje stout, maar hij doet zijn best.
Voormiddag: eerst heb ik gegeten, dan heb ik zelf mijn kleertjes aangedaan en dan ben ik naar school gegaan, en weet je, mama had mij de eerste keer naar school gebracht. Het was in 1 klas, want juf marijke was er niet, dus de kindjes van juf matijke en de kindjes van juf aylin, moesten in de klas van juf marijke, maar het was juf aylin die lesgaf.
Zo, dit was mijn dagboek
stan

1 opmerking:

tante kat zei

dag stan!

ben blij dat je weer met een dagboek bent begonnen, zo kan ik al je avonturen volgen!
en binnenkort kan je je dagboek helemaal zelf typen!

groetjes,