zaterdag 8 september 2007

7 september 2007

Vandaag was het een leuke dag. Ik was weer naar school geweest en mama heeft mij gebracht, en ante en kobe hadden het gezien en het gaat een leuk weekend worden. Kobe heeft in de auto niet flink geweest, dus daarom heeft ie prijs. Na het school was papa mij komen halen, en dan was het zwemmen. Papa heeft mij gebracht, mama was en daar en dan hebben we gezwommen en dan pas zijn we naar huis gegaan en dan hebben we frietjes gegeten. en dan was ik gaan slapen. Ik was moe en daarom moest ik al in bed, maar ik mocht nog eventjes opblijven. Na jommeke. En het was 2 keer jommeke (nvdr: man bijt hond)
stan

1 opmerking:

Stefaan zei

Zeg Stan,

Als je per se een GEHEIM dagboek wil hebben, een kleine tip: bewaar je dagboek onder je kussen en zet het niet op internet.

Veel plezier morgen op school,

Stefaan (papa van Emma).